Aydın Büyükşehir ‘Ağustos böceği’ gibi…
<p class="MsoNormal"><ul><li><b>Aydın İnşaat
Mühendisleri Odası Eski Başkanı Özlenen Alçı kentte yaşanan son yağışları
değerlendirirken hem DSİ’yi hem de Aydın Büyükşehir Belediyesi’ni noktalı
nükteli eleştirdi.</b></li></ul></p><p class="MsoNormal">Alçı, <b>“Çamur DSİ, en
çamur Büyükşehir”</b> başlığı ile sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımında
Aydın’da her yağmurdan sonra yaşananları fotoğraflar ile destekleyerek bir kez
daha yetkililerin dikkatlerine sundu. </p><p>
</p><p class="MsoNormal">Daha önce de Mayıs ayı sonlarında Nazilli’de yaşanan sel
felaketi sonrasını aynı üslupla eleştiren <b>Özlenen
Alçı</b>’nın Aydın Büyükşehir Belediyesi’ni <b>“Ağustos Böceği’ne”</b> benzettiği son paylaşımı şöyle:</p>
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- CHP'li Bülbül Söke Ovası'ndaki sulama krizini Meclis'e taşıdı...
- Behçet Alp duruşmaya katılmadı... Dava 21 Ocak'a ertelendi...
- Başkan Yetişkin AKP algısını çürüttü... "Hizmetin önünde engel değil lideriz"
- Aydın BŞB meclisinde CHP sözcüsü Anıl Yetişkin'in mikrofonu kapatıldı
- Ömer Günel'den "Aydın'daki kötüye" mesaj
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.